سرم لیفتینگ و آبرسان بلوبری واندر بیوآکوا

    • حاوی عصاره بلوبری و ویتامین C
    • خاصیت جوانسازی فوق العاده
    • سفت کردن و حفظ کسشانی  بافت پوست
    • <li>زی

ر ساز کامل میکاپ

  • آب

 

    رسانی و مرطوب کنندگی پوست

  • تحریک گردش خون و کلاژن سازی
  • روشن و شفاف تر کردن پوست
  • رفع افتادگی و شل شدگی پوست

۱,۰۲۰,۰۰۰ ریال

10 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

اگر میخوای پوستت سلول به سلول ترمیم و جوانسازی بشه!

ضمانت بی قید و شرط بازگشت وجه در صورت عدم رضایت!
اصلی

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

توضیحات

در عصر امروز، پوست سالم و جوان یکی از مهم‌ترین شاخص‌های زیبایی محسوب می‌شود. سرم لیفتینگ و آبرسان بلوبری واندر بیوآکوا یک محصول طبیعی و ارگانیک است که می‌تواند به جوان‌سازی و تغذیه پوست کمک کند. در این مقاله به بررسی مزایا و نحوه استفاده از این محصول خواهیم پرداخت.

فروشگاه مادربانو، به شما امکان می‌دهد تا به راحتی و با اطمینان از اصالت محصولات، این محصول را آنلاین سفارش دهید. بهترین گزینه برای خرید آنلاین، مراجعه به سایت مادربانو است.

درباره سرم لیفتینگ و آبرسان بلوبری واندر بیوآکوا

سرم لیفتینگ و آبرسان بلوبری واندر بیوآکوا یک محصول طبیعی و ارگانیک است که با استفاده از ترکیبات فعال گیاهی، به جوان‌سازی و تغذیه پوست کمک می‌کند. این سرم حاوی موادی مانند اسانس بلوبری، کلاژن و هیالورونیک اسید است که به افزایش ارتجاعیت و کشش پوست، همچنین افزایش آبرسانی و درخشندگی آن کمک می‌کنند.

مزایای استفاده از سرم بلوبری واندر بیوآکوا

1. جوان‌سازی پوست: سرم لیفتینگ و آبرسان بلوبری واندر بیوآکوا با افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست، موجب افزایش ارتجاعیت و کشش پوست می‌شود. این ویژگی به جوان‌سازی پوست و کاهش ظاهر چین و چروک‌های پوستی کمک می‌کند.

2. آبرسانی عمیق پوست: این سرم حاوی هیالورونیک اسید است که به عنوان یک ماده آبرسان قوی، به طور موثر رطوبت را در لایه‌های عمیق پوست حفظ می‌کند. این ویژگی به حفظ سلامت و شادابی پوست کمک می‌کند.

3. افزایش درخشندگی پوست: اسانس بلوبری موجود در این سرم به افزایش قابل توجه درخشندگی و شفافیت پوست کمک می‌کند. همچنین این ماده موثر خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و از پوست در برابر آسیب‌های محیطی محافظت می‌کند.

4. بهبود یکپارچگی پوست: سرم لیفتینگ و آبرسان بلوبری واندر بیوآکوا با تامین مواد مغذی مورد نیاز پوست، به بهبود یکپارچگی و استحکام آن کمک می‌کند. این امر موجب افزایش سلامت و جوان‌مایگی پوست می‌شود.

نحوه استفاده

  1. پوست را با آب ولرم بشویید و کاملاً تمیز کنید.
  2. 2-3 قطره سرم را روی پوست صورت و گردن ماساژ دهید.
  3. روزانه، صبح و شب از این سرم استفاده کنید.
  4. جهت حصول نتایج بهتر، از این سرم به همراه مرطوب‌کننده مناسب پوست خود استفاده نمایید.

پرسش‌های متداول

1. چه افرادی می‌توانند از این سرم استفاده کنند؟

سرم لیفتینگ و آبرسان بلوبری واندر بیوآکوا برای تمام انواع پوست مناسب است. حتی افراد با پوست حساس نیز می‌توانند از این محصول طبیعی و ارگانیک استفاده کنند.

2. آیا این سرم می‌تواند به درمان لک‌های پوستی کمک کند؟

خیر، این سرم مخصوصاً برای جوان‌سازی و آبرسانی پوست طراحی شده است و اثرات درمانی بر روی لک‌های پوستی ندارد. برای درمان لک‌های پوستی، استفاده از محصولات مناسب دیگر توصیه می‌شود.

3. چه زمانی باید شاهد نتایج استفاده از این سرم باشیم؟

معمولاً پس از 4-6 هفته استفاده مداوم از سرم بلوبری واندر بیوآکوا، می‌توان شاهد بهبود قابل توجه در شادابی و جوان‌مایگی پوست بود. البته این زمان می‌تواند به نوع پوست و شرایط فردی افراد متفاوت باشد.

4. آیا این سرم برای پوست چرب نیز مناسب است؟

بله، سرم بلوبری واندر بیوآکوا حتی برای پوست‌های چرب نیز مناسب است. چرا که ترکیبات موجود در آن به تنظیم میزان چربی پوست کمک می‌کنند و با آبرسانی عمیق، پوست را شاداب و درخشان می‌کنند.

نتیجه‌گیری

سرم لیفتینگ و آبرسان بلوبری واندر بیوآکوا یک محصول طبیعی و ارگانیک است که به جوان‌سازی و تغذیه پوست کمک می‌کند. با افزایش تولید کلاژن و الاستین، این سرم به ارتجاعیت و کشش پوست کمک می‌کند. همچنین با آبرسانی عمیق و افزایش درخشندگی پوست، موجب حفظ سلامت و شادابی پوست می‌شود. با توجه به ترکیبات طبیعی و امن موجود در آن، این سرم برای تمام انواع پوست مناسب بوده و می‌تواند تجربه‌ای تازه برای داشتن پوستی جوان و سالم به ارمغان آورد.

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “سرم لیفتینگ و آبرسان بلوبری واندر بیوآکوا” دیدگاه می‌گذارید:

برای خرید عمده ی این محصول با شماره 09919592800 تماس بگیرید.

محصولات جدید