فوم شستشو صورت عسل بیوآکوا BIOAQUA

<h4>فوم شستشو صورت آبرسان و ضد لک عسل بیواکوا BIOAQUA

  • مناسب برای بانوان و آقایان
  • حجم ۱۰۰ میلی‌لیتر
  • ترکیبات دارای عصاره
  • ویژگی‌ها نرم کننده&amp;amp;amp;amp;amp;amp;lt;/span&amp;gt; &amp;amp;lt;span dir=”rtl”&gt;ضد خارش &lt;span dir=”rtl”>ضد چروک ضد التهاب</span> <span dir=”rtl”&gt;شاداب کننده …
  • سازگار با پوست‌های انواع پوست
  • نوع پاک‌کننده &lt;span class=”yoast-text-mark”>r=”rtl”>محلول</span> <span dir=”rtl”>شماره مجوز</span> ۶۹۴۱۳۴۹۳۴۹۰۳۷ راهنمای استفاده مقداری از فوم را روی پوست مرطوب (به غیر از دور چشم و روی لب) ماساژ داده و سپس با آب ولرم شستشو دهید.

۹۹۰,۰۰۰ ریال

21 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

اگر میخوای پوستت سلول به سلول ترمیم و جوانسازی بشه!

ضمانت بی قید و شرط بازگشت وجه در صورت عدم رضایت!
اصلی

تحویل اکسپرس

حمل رایگان سفارشات بالای 1 میلیون تومان

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

7 روز گارانتی بازگشت وجه

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

توضیحات

فوم شستشو صورت عسل بیوآکوا یکی از محصولات برتر در زمینه مراقبت از پوست است. این فوم با ترکیبات طبیعی خود، آبرسان و صد لک بوده و به شما کمک می‌کند تا پوستی سالم، درخشان و تمیز داشته باشید. در این مقاله به بررسی مزایا، کاربردها و نحوه استفاده از این محصول می‌پردازیم.

فروشگاه مادربانو، به شما امکان می‌دهد تا به راحتی و با اطمینان از اصالت محصولات، این محصول آبرسان و صد لک پوست را آنلاین سفارش دهید. بهترین گزینه برای خرید آنلاین، مراجعه به سایت مادربانو است.

مزایای فوم شستشو صورت عسل آبرسان و ضدلک بیوآکوا

ترکیبات طبیعی

یکی از بزرگ‌ترین مزایای فوم شستشو صورت عسل بیواکوا، استفاده از ترکیبات طبیعی و مفید است. عسل طبیعی موجود در این فوم، به عنوان یک مرطوب‌کننده قوی عمل می‌کند و پوست شما را نرم و لطیف می‌سازد.

تمیزکننده عمیق

فوم شستشو صورت عسل بیواکوا، قابلیت تمیز کردن عمیق پوست را دارد. این محصول با نفوذ به عمق منافذ پوست، آلودگی‌ها و چربی‌های اضافی را از بین می‌برد و پوست شما را تازه و تمیز می‌کند.

مناسب برای همه نوع پوست

این فوم شستشو برای همه نوع پوست‌ها مناسب است. چه پوست شما خشک باشد، چه چرب و یا حساس، می‌توانید با خیال راحت از این محصول استفاده کنید و از نتایج آن لذت ببرید.

نحوه استفاده از فوم شستشو صورت عسل بیوآکوا

مرحله اول: مرطوب کردن صورت

قبل از استفاده از فوم شستشو، صورت خود را با آب ولرم مرطوب کنید. این کار به باز شدن منافذ پوست کمک می‌کند و اثرگذاری محصول را افزایش می‌دهد.

مرحله دوم: استفاده از فوم

مقداری از فوم شستشو را بر روی دست خود بگذارید و به آرامی روی صورت ماساژ دهید. توجه کنید که تمام نقاط صورت از جمله پیشانی، بینی و چانه را به خوبی پوشش دهید.

مرحله سوم: شستشو و خشک کردن

پس از ماساژ دادن صورت با فوم، آن را با آب ولرم بشویید و با حوله‌ای نرم و تمیز خشک کنید. توصیه می‌شود که این کار را دو بار در روز، صبح و شب، انجام دهید.

نکات مهم در استفاده

استفاده منظم از فوم شستشو صورت بیوآکوا 

برای دیدن نتایج بهتر، لازم است که به طور منظم از فوم شستشو استفاده کنید. استفاده روزانه از این محصول، به حفظ شادابی و سلامت پوست شما کمک می‌کند.

نگهداری در جای خشک و خنک

برای حفظ کیفیت فوم شستشو، آن را در جای خشک و خنک نگهداری کنید. از قرار دادن محصول در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید.

آزمایش حساسیت

اگر پوست حساسی دارید، قبل از استفاده کامل از محصول، مقدار کمی از آن را روی ناحیه کوچکی از پوست تست کنید. در صورت عدم بروز واکنش‌های آلرژیک، می‌توانید با اطمینان از آن استفاده کنید.

نتیجه‌گیری

فوم شستشو صورت عسل بیواکوا با ترکیبات طبیعی و خواص بی‌نظیر خود، یک انتخاب عالی برای مراقبت از پوست است. با استفاده منظم از این محصول، می‌توانید پوستی سالم، تمیز و درخشان داشته باشید. پس این محصول را امتحان کنید و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

دیدگاه‌ها

هنوز هیچ دیدگاهی وجود ندارد.

اولین کسی باشید که برای “فوم شستشو صورت عسل بیوآکوا BIOAQUA” دیدگاه می‌گذارید:

برای خرید عمده ی این محصول با شماره 09919592800 تماس بگیرید.

محصولات جدید